Valerie Ravesteijn

Gepubliceerd door op 20 oktober 2016

Wij gingen er alleen heen om wat ervaring op te doen qua wat er te koop is op het gebied van trouwjurken.
We hadden een afspraak van 10 tot 12, maar zonder enig probleem is dat uitgelopen naar 13.15.

Er werd eerst een informatief gesprek gehouden met mijn dochter om haar een beetje te leren kennen en een beetje haar wensen te leren kennen. Ook niet onbelangrijk een gesprek met de ouders en de belangrijke vraag: het budget.

Hierna werden er verschillende jurken laten zien om de verschillen te laten zien en om te kijken hoe mijn dochter reageerde op de jurken. Toen kwam het moment van passen, de een stond wel en de andere niet. Ook de verkoopster durft gewoon te zeggen dat een jurk niet stond, en gaf ook uitleg of wat de gevolgen waren van de verschillende jurken. Welke meer accenten geeft en welke juist niet.

Uit eindelijk om een lang verhaal kort te maken er bleven 2 jurken over waar van er een was die we in het begin dachten dat is niets waarin me dochter stond te lachen, te huilen en blij was. En dan is de keus gemaakt, geheel uit vrije wil zonder enige druk van de verkoopster Natalie. Maar voor het ja woord gegeven kon worden door mij als vader, kreeg ik eerste een uitleg over de betaling.

Mijn dochter is super blij dat ze geslaagd is en kijkt naar het moment waarop de jurk binnen komt en de kleine aanpassingen gedaan worden.

Natalie Bedankt!

J. Ravesteijn